به گزارش دورتموند ایران و به نقل از روهر ناخریشتن ، سباستین کل ،کاپیتان سابق باشگاه با تمجید از بلینگهام ، او را استعدادی تمام عیار خواند . او همچنین به یوسوفا موکوکو اشاره کرد .

جود بلینگهام ، هافبک انگلیسی در حدود یک ماه حضورش در جمع زنبور ها از خود توانایی زیادی نشان داده و بسیار بر کادر فنی و بازی تیم تاثیر مثبت گذاشته است . سباستین والتر کل ، مدیر بخش بازیکنان دورتموند ، در همین راستا به ستایش از جود اذعان نمود :

او به خوبی با تیم ادغام شده و بمب اعتماد به نفس است . او بازی فیزیکی ، توام با خشونت و تهاجمی را در میانه زمین برایمان به ارمغان می آورد ، آنچه ما به آن نیازمندیم. جود علی رغم 17 ساله بودن ، توجه زیادی به خود جلب میکند .

جوانان یوسوفا موکوکو و آنسگر کناف نیز به خوبی به آماده سازی میپردازند :

این یکتجربه شگفت انگیز برای هر دو است . موکوکو مدت زیادی را در انتظار تمرین با بازیکنان حرفه ای سپری کرد . البته یوسوف تا نوامبر اجازه بازی ندارد و ما هم دوسن داریم زودتر بازی او را ببینیم . او پس از مدت کوتاهی به ما نشان داد که چرا چندین سال چشم انتظار بازی وی بودیم . ما همچنین به حضور کناف در کنار خود علاقمندیم و بازی ننامدی کالینز را هم امتحان کردیم . بسیار مهم است که به جوانان مجال خود نمایی دهیم . 

 

بروسیا باید در مورد رینیر صبور باشد :

او فقط چند روز با ما بوده است ، مصدومیتوی باعث شدرینیر کمی از تمرینات تیم عقب بیوفتد .

رینیر ژسوس ، قرار است اولین بازی خود را درپیراهن شواغتس گلب در برابر اسپارتا روتردام انجام دهد . در این بازی مارکو رویس و محمود داهود نیز امتحان خواهند شد .

کل با اشاره به فیفا دی افزود :

واضح بود که وقفه بین المللی منجر به توقف در تمرینات تیمی خواهد شد. ما با اردوی آموزشی در سوئیس پایه ریزی محکمی ایجاد کردیم. همچنین مهم بود که ما همه بازیکنان را از ابتدا با خود داشته باشیم .

 

دیدگاهتان را بنویسید