به گزارش دورتموند ایران ، دفاع اتوبوسی آرمنیا بیلفلد در نیمه اول کمی هواداران را نگران کرد ، اما دورتموند مانند 3 بازی گذشته در نیمه مربیان موفق تر بود.

از ساعت 18 ، در ورزشگاه شوکو آرنا دیدار آرمنیا بیلفلد و دورتموند در چارچوب هفته ششم بوندسلیگا آغاز شد.

شاگردان فاوره از همان ابتدا مالکیت توپ را در اختیار گرفتند اما لو دادن توپ های متعدد توسط هافبکها ،  یارگیری منطقه ای و دفاع اتوبوسی میزبان ، اجازه گلزنی به شواغتس گلب را نداد.

شلیک توماس دلینی و ضربه سر جیدون سانچو توسط استفان اورتگا مهار شدند ؛ در سوی دیگر میدان هم خطر خاصی دروازه رومن بورکی را تهدید نکرد. نیمه اول با نتیجه 0-0 به اتمام رسید.

پس از آغاز نیمه دوم ، زنبورها در یک سوم میانی زمین اشتباهات کمتری مرتکب شدند. در دقیقه 52 ، روی ارسال زیبای جیدون سانچو از روی نقطه کرنر و برخورد توپ به متس هوملس ، بصورت اتفاقی دروازه باز شد.

بیلفلد که برنامه ای برای جبران گل خورده نداشت ، مجددا مالکیت را به دورتموند سپرد و مشغول دفاع کردن شد. در دقیقه 72 ، متس هوملس با یک ضربه سر بی نقص گل دوم دورتموند را بثمر رساند تا طی دو بازی متوالی در بوندسلیگا ، 3 گل زده باشد؛ آماری فوق العاده برای یک مدافع.

 

عطش دورتموند برای زدن گلهای بیشتر ادامه یافت ؛ ضربه یولیان برانت در موقعیت تک به تک با واکنش عالی استفان اورتگا راهی کرنر شد.

در دقیقه 86 ، متس هوملس به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و لوکاژ پیشچک جانشین او شد.

در ثانیه های پایانی ، خوان سیمون ادموندسون اقدام به شوتزنی کرد اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه دورتموند به بیرون رفت. در نهایت لوسین فاوره سومین برد پیاپی خود را کسب کرد و دورتموند موقتا در رده دوم جدول قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید